۲-۱۴- تعریف ارزشیابی پیشرفت تحصیلی……………………………………………………………………….. ۳۶
۲-۱۵تعریف ارزشیابی توصیفی……………………………………………………………………………………………۳۶
۲-۱۶ تاریخچه ارزشیابی توصیفی……………………………………………………………………………………. ۳۷
۲-۱۶-۱ ویژگی های ارزشیابی کیفی توصیفی…………………………………………………………. ۳۷
۲-۱۷- آزمون های عملکردی ………………………………………………………………………………………….۴۸
۲ -۱۷-۱ تعریف آزمون عملکردی ………………………………………………………………………….. ۵۰
۲-۱۷- ۲انواع آزمون های عملکردی …………………………………………………………………………..۵۲
۲-۱۷-۳ مراحل تهیه آزمون های عملکردی………………………………………………………………. ۵۶
۲-۱۸- پوشه کار ……………………………………………………………………………………………………….. ۵۸
۲-۱۸-۱نمره گذاری پوشه کار………………………………………………………………………………..۶۱
۲-۱۸-۲اعتمادپذیری روش کارپوشه……………………………………………………………………..۶۲
۲-۱۹روش های سنجش مشاهده ای ………………………………………………………………………………….۶۲
۲-۲۰روش فهرست وارسی …………………………………………………………………………………………………..۶۲
۲-۲۰-۱استفاده از روش فهرست وارسی برای سنجش فرایند و فراورده عملکرد………….۶۳
۲-۲۰-۲چگونگی تهیه فهرست وارسی……………………………………………………………………………..۶۳
۲-۲۱انواع مقیاس های درجه بندی………………………………………………………………………………………۶۵
۲-۲۲روش واقعه نگاری………………………………………………………………………………………………………….۶۶
۲-۲۲-۱موارد استفاده روش واقعه نگاری………………………………………………………………………….۶۶
۲-۲۲-۲عوامل موثر بر روش واقعه نگاری…………………………………………………………………………..۶۸
۲-۲۳بازخورد ………………………………………………………………………………………………………………….. ۷۱
۲-۲۳-۱انواع بازخوردها ……………………………………………………………………………………………..۷۲
۲-۲۴ارائه گزارش پیشرفت تحصیلی………………………………………………………………………………….۷۸
ب- مبانی تجربی ………………………………………………………………………………………………………………. ۸۱
۲-۱۵- مروری بر تحقیقات خارجی ……………………………………………………………………………….. ۸۱
۲-۱۶- مروری بر تحقیقات داخلی …………………………………………………………………………………. ۸۳
فصل سوم: روش پژوهش ……………………………………………………………………………………………. ۹۱
۳-۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………. ۹۲
۳-۲- روش تحقیق …………………………………………………………………………………………………………. ۹۲
۳-۳- جامعه آماری …………………………………………………………………………………………………………. ۹۲
۳-۴- برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری ………………………………………………………………… ۹۲
۳-۵- ابزار اندازه گیری ……………………………………………………………………………………………………. ۹۳
۳-۵-۱- پرسشنامه محقق ساخته…………………………………………………………………………….. ۹۳
۳-۵-۲- ارزش گذاری پرسشنامه……………………………………………………………………………. ۹۴
۳-۶- روایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………………………………. ۹۴
۳-۷- پایایی پرسشنامه …………………………………………………………………………………………………… ۹۵
۳-۸- روش جمع آوری اطلاعات ……………………………………………………………………………………. ۹۶
۳-۹- روش های تجزیه و تحلیل آماری ………………………………………………………………………… ۹۶
۳-۹-۲- آزمونt مستقل ………………………………………………………………………………………….. ۹۶
فصل چهارم: یافته های تحقیق………………………. ………………………………………………… ۹۷
۴-۱- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………. ۹۸
۴-۲- آمار توصیفی …………………………………………………………………………………………………………. ۹۸
۴-۲-۱- بررسی مشخصات عمومی پاسخگویان ……………………………………………………… ۹۸
۴-۲-۱-۱- وضعیت تحصیلی ………………………………………………………………………………. ۹۹
۴-۲-۱-۳- سنی …………………………………………………………………………………………………. ۱۰۰
۴-۳- یافته های استنباطی …………………………………………………………………………………………… ۱۰۲
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری ……………………………………………………………………………. ۱۰۵
۵-۱- نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………… ۱۰۶
۵-۱-۱- بررسی فرضیه کلی پژوهش ………………………………………………………………….. ۱۰۶
۵-۱-۲- بررسی فرضیه اول پژوهش …………………………………………………………………… ۱۰۷
۵-۱-۳- بررسی فرضیه دوم پژوهش ………………………………………………………………….. ۱۰۷
۵-۱-۴- بررسی فرضیه سوم پژوهش …………………………………………………………………. ۱۰۸
۵-۱-۵- بررسی فرضیه چهارم پژوهش ……………………………………………………………… ۱۰۹
۵-۲- پیشنهادها ……………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۹
۵-۲-۱- پیشنهادهای اجرایی …………………………………………………………………………….. ۱۰۹
۵-۲-۲- پیشنهاداهای پژوهشی …………………………………………………………………………. ۱۱۰
۵-۳- محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
– منابع و ماخذ…………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۱
– منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………… ۱۱۲
-منابع لاتین …………………………………………………………………………………………………………..۱۱۵
– پیوست ها ………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۶
-چکیده لاتین …………………………………………………………………………………………………………..۱۱۹
– عنوان لاتین …………………………………………………………………………………………………………….۱۲۰
فصل اول
طرح تحقیق
|