پایان نامه در مورد قصد خرید
پایان نامه بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران
دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A ) رشته مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی بین الملل عنوان پایان نامه : بررسی تاثیر شاخص های سبک زندگی بر قصد خرید پوشاک در شهر تهران زمستان ۹۱ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن
دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش: بازاریابی عنوان: بررسی تاثیر تبلیغات برند گوشی سامسونگ بر قصد خرید مشتریان آن سال تحصیلی ۱۳۹۴-۱۳۹۳ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون […]
پایان نامه تاثیر اجتماعات برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و قصد خرید
دانشگاه تبریز دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی گروه مدیریت پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی تاثیر اجتماعات برند در شبکه های اجتماعی بر اعتماد به برند و قصد خرید استاد مشاور دکتر فیروز فلاحی مرداد ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند
دانشکده مدیریت و اقتصاد بررسی عوامل موثر بر قصد خرید مشتریان با تاکید بر تجربه برند پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی استاد مشاور : جناب آقای دکتر اصغر مشبکی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : […]
پایان نامه تاثیر کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی
دانشکده ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی بین الملل) تاثیر کشور سازنده و تصویر برند بر قصد خرید مشتریان ایرانی (مورد مطالعه: لوازم خانگی خارجی) استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمدرضا کریمی علویجه شهریور ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت […]
پایان نامه شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) موضوع : شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمّدرضا کریمی علویجه اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است […]
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) استاد مشاور: جناب آقای دکتر رحیم محترم آذر ماه ۱۳۹۲ تکه […]
پایان نامه اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد
دانشگاه ارشاد دماوند پایاننامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل ) موضوع : اثر ارزش درک شده، ارزش ویژه درک شده و کیفیت درک شده بر وفاداری و قصد خرید مجدد استاد مشاور: دکتر رضا قنبر زاده شهریور ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در […]
پایان نامه مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه).
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: بازاریابی عنوان : مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه). خرداد ۱۳۹۴ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]
پایان نامه مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: بازاریابی عنوان : مطالعه تأثیر اعتماد بر قصد خرید مجدد اینترنتی کتاب و مقالات (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه). خرداد ۱۳۹۴ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان […]