پایان نامه با موضوع کانالهای توزیع
پایان نامه طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاه خودپرداز
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی ( M.A) عنوان : طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاههای خودپرداز با بهره گرفتن از تکنیکهای MCDM (مطالعه موردی : دستگاههای خودپرداز شهر کرمانشاه) تیر ۱۳۹۳ تکه هایی […]
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( M.A ) گرایش مدیریت بازرگانی داخلی عنوان : شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری الکترونیکی ، با تلفیق مدل پذیرش فناوری ، تئوری عمل مستدل و نظریه رفتار برنامه ریزی شده […]
پایان نامه اثر توسعه مالی و اقتصادی بر کیفیت محیط زیست در ایران
پایان نامه رشته اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایاننامه دوره کارشناسی ارشد علوم اقتصادی اقتصاد انرژی اثر توسعه مالی و اقتصادی بر کیفیت محیط زیست در ایران (با تأکید بر مصرف انرژی و تجارت خارجی) اساتید مشاور: جناب آقای دکتر لطفعلی عاقلی کهنهشهری جناب آقای دکتر سجاد فرجی دیزجی بهمن ماه ۱۳۹۳ […]
پایان نامه شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی عنوان : شناسایی رتبه بندی عوامل بازاریابی موثر و تاثیر آن بر عملکرد صادراتی (مورد مطالعه: کارخانه موادغذایی تهران گوار) استاد مشاور: دکتر محمدتقی امینی تابستان۱۳۹۲ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام […]
پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت ، گرایشبازرگانی بین الملل عنوان بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی ماه ۱۳۹۲ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود […]
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آنی گرایی خریدار و درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای
دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی بررسی تاثیر عوامل آنی گرایی خریدار و درون فروشگاهی بر خرید آنی در فروشگاه های زنجیره ای استاد مشاور: جناب آقای دکتر سید حمید خداداد حسینی برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود تکه هایی از متن […]
پایان نامه بررسی اثر بازار گرایی بر عملکرد دانشگاههای ایران
پردیس بینالمللی ارس گروه مدیریت پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی EMBA ،گرایش بازاریابی عنوان فارسی: بررسی اثر بازار گرایی بر عملکرد دانشگاههای ایران استاد مشاور: دکتر حسین پناهی بهمنماه ۹۲ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه بررسی رابطه بین میزان گرایش شهروندان بالای ۱۸ سال شهر گیلانغرب به دموکراسی با طبقه اجتماعی
پایان نامه دانشکده حقوق و علوم اجتماعیگروه علوم اجتماعیپایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته پژوهشگری علوم اجتماعی عنوانبررسی رابطه بین میزان گرایش شهروندان بالای ۱۸ سال شهر گیلانغرب به دموکراسی با طبقه اجتماعیاستاد مشاوردکترتوکل آقایاری هیرتابستان ۱۳۹۲ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیدهپژوهش حاضر تحت عنوان «بررسی رابطه […]
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان
نام دانشکده: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بینالملل) موضوع : تاثیر آمیخته بازاریابی سبز بر قصد خرید مصرف کنندگان (مطالعه موردی: مصرف کنندگان محصولات لبنی شرکت صالح در شهرستان بابل) استاد مشاور: جناب آقای دکتر رحیم محترم آذر ماه ۱۳۹۲ تکه […]
پایان نامه بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی
موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( گرایش بازرگانی بین الملل) بررسی تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر افزایش فروش شرکت پگاه فارس در زمینه محصولات لبنی در شهر شیراز استاد مشاور: جناب آقای دکتر محمد حقیقی تکه هایی از متن پایان نامه به […]
پایان نامه بررسی تأثیرات اجتماعی ـ اقتصادی اصلاحات ارضی
پایان نامه دانشگاه آزاد اسلامیواحد خلخالپایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد علوم اجتماعی (M. A)گرایش: پژوهشعنوان:بررسی تأثیرات اجتماعی ـ اقتصادی اصلاحات ارضی(مطالعه موردی روستاهای بخش مرکزی اردبیل، دهستان کلخوران)تابستان ۱۳۹۴ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)فهرست مطالبعنوان […]
پایان نامه شناسایی جرایم اینترنتی حوزه بانکداری و روش های پیشگیری از آن )مطالعه موردی بانک ملی شهرکرمانشاه)
دانشکده تحصیلات تکمیلی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد“M.A” گرایش: مدیریت اجرایی عنوان: شناسایی جرایم اینترنتی حوزه بانکداری و روش های پیشگیری از آن )مطالعه موردی بانک ملی شهرکرمانشاه) تابستان ۱۳۹۴ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به […]
پایان نامه بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاههای لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان)
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت بازرگانی عنوان :بررسی نقش تبلیغات و ترفیع فروش در ایجاد ارزش ویژه برند (مطالعه موردی: فروشگاههای لوازم خانگی ال جی و سونی در همدان) گرایش:بازاریابی
پایان نامه بررسی تاثیر مدیریت و برنامه ریزی نیازمندیهای مواد (MRP) در بهبود بهره وری تولید
متن کامل پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته :مدیریت عنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند (مطالعهی موردی: مشتریان شعب بانک پارسیان استان تهران) گرایش:بازرگانی
پایان نامه بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند