دانلود پایان نامه درمان های شناختی
پایان نامه اثر بخشی درمان فراشناختی بر کاهش نشانه های نوع شستشوی اختلال وسواسی- اجباری
دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی روانشناسی گرایش بالینی عنوان اثر بخشی درمان فراشناختی بر کاهش نشانه های نوع شستشوی اختلال وسواسی- اجباری استاد مشاور: دکتر حمید پورشریفی شهریور ماه ۱۳۹۲ فهرست مطالب فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱. مقدمه ۲ ۱-۲. بیان مسئله […]
پایان نامه مقایسه اثربخشی روشهای درمان رفتاری، رفتاری – شناختی، رفتاری – فراشناختی و دارویی برعلائم وسواس و باورهای فراشناخت بیماران
دانشگاه اصفهان دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی گروه روانشناسی پایان نامه ی دکتری رشته روانشناسی عمومی مقایسه اثربخشی روشهای درمان رفتاری، رفتاری – شناختی،رفتاری – فراشناختی و دارویی برعلائم وسواس و باورهای فراشناخت بیمارانمبتلا به اختلال وسواس فکری و عملی استادان مشاور: دکتر محمدرضا عابدی دکتر محسن معروفی آبان ماه ۱۳۸۹ چکیده هدف […]
پایان نامه مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی
دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی عمومی عنوان: مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی نقش تعدیل کنندگی دوز مصرفی استاد مشاور: دکتر اسحق رحیمیان بوگر مهر ۱۳۹۳ چکیده هدف از انجام پژوهش حاضر مقایسه درمان های نگهدارنده متادون و […]
پایان نامه اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای اضطراب
دانشگاه فردوسی مشهد واحد بینالملل پایاننامه جهت اخذ مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی عنوان اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای اضطرابیو افزایش کنشوری تحصیلی دانشآموزان مبتلا به اختلال هراس اجتماعی استاد مشاور دکتر حسین حسنآبادی شهریور ۱۳۹۴ فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده ۱ فصل اول: مقدمه تحقیق ۲ بیان […]
پایان نامه مقایسه پیامدهای درمانگری پردازش شناختی و طرحواره درمانی بر متغیرهای زیست شناختی
رساله (ph.D.) برای دریافت مدرک دکتری تخصصی رشته روانشناسی عمومی گروه روانشناسی عنوان رساله: مقایسه پیامدهای درمانگری پردازش شناختی و طرحواره درمانی بر متغیرهای زیست شناختی و روانشناختی جانبازان مبتلا به اختلال استرس پس از سانحه مزمن شهریور ۱۳۹۴ فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات پژوهش ۱ مقدمه ۱ […]
پایان نامه اثربخشی گروه درمانی شناختی-رفتاری بر مولفه های شناختی در کاهش نا امیدی و افسردگی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی بالینی(M.A) عنوان اثربخشی گروه درمانی شناختی-رفتاری بر مولفه های شناختی در کاهش نا امیدی و افسردگی و وسوسه افراد وابسته به مواد افیونی تحت درمان MMT زمستان ۱۳۹۳ فهرست مطالب فصل یکم ۲ ۱-۱ بیان مسئله. ۳ […]
پایان نامه اثربخشی بازی درمانی در افزایش مهارتهای شناختی، اجتماعی و حرکتی دانشآموزان کم توان ذهنی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده علوم انسانی گروه آموزشی روانشناسی پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته :روانشناسی گرایش:عمومی عنوان: اثربخشی بازی درمانی در افزایش مهارتهای شناختی، اجتماعی و حرکتی دانشآموزان کم توان ذهنی آموزش پذیر بهمن ۱۳۹۳ فهرست مطالب موضوع صفحه چکیده ۱ فصل اول کلیات پژوهش ۲ […]
پایان نامه اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی
دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات(گیلان) پایان نامه : برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی بالینی موضوع: اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی زمستان ۹۳ فهرست مطالب چکیده پژوهش. فصل اول (کلیات […]
پایان نامه اثربخشی کارآمدی بازی درمانی رفتاری – شناختی بر کاهش نشانه های پرخاشگری کودکان پسر مبتلا به اختلال سلوک
دانلود متن کامل پایان نامه اثربخشی کارآمدی بازی درمانی رفتاری – شناختی بر کاهش نشانه های پرخاشگری کودکان پسر مبتلا به اختلال سلوک
پایان نامه ارشد :مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی بر علائم اختلال افسردگی
دانلود متن کامل پایان نامه مقایسه اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی بر علائم اختلال افسردگی
پایان نامه بررسی مقایسه ای اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی بر بهبود زنان مبتلا به اختلال افسردگی
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی مقایسه ای اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری،دارویی وترکیبی بر بهبود زنان مبتلا به اختلال افسردگی
پایان نامه مطالعه مردمشناختی کاربرد داروهای گیاهی در درمان
پایان نامه :اثر بخشی گروه درمانی به شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش احساس تنهایی و افزایش خودکارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی
افسردگی واژهای شناخته شده اما مسألهای چالش برانگیز در عرصهی بهداشت روانی است. هدف پژوهش حاضر تعیین اثر گروه درمانی به شیوه شناختی– رفتاری بر احساس تنهایی و خود کارآمدی عمومی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی بوده است روش پژوهش از نوع نیمه تجربی با طرح پیشآزمون- پسآزمون دو گروهی آزمایش و کنترل بود. جامعه آماری شامل کلیهی بیماران مبتلا به افسردگی اساسی بودند که در نیمه ی دوم سال ۱۳۹۳ به مراکز و کلینیک های درمانی و مشاوره ای شهر ماسال مراجعه کرده بودند. نمونه ی آماری پژوهش شامل دو گروه ۱۵ نفری (۱۵ نفر گروه آزمایش و ۱۵ نفر گروه کنترل) بود که به طور داوطلبانه و به روش هدفمند انتخاب و به صورت تصادفی در دو گروه آزمایشی و کنترل جایگزین شدند. برای جمع آوری داده ها از مقیاس خود کارآمد عمومی(GSE-10 و پرسشنامه احساس تنهایی(دهشیری، ۱۳۸۷) استفاده شد. برای تحلیل داده های این پژوهش از آزمون تحلیل کوواریانس چند متغیری و تک متغیری استفاده گردید. یافتههای پژوهش حاضر نشان داد که روش درمانی شناختی- رفتاری به شیوه ی گروهی بر افرایش خودکارآمدی عمومی و نیز کاهش احساس تنهایی بیماران با افسردگی اساسی مؤثر است(۰۵/۰>P). با توجه به شیوع بالا و هزینههای جانی و مالی اختلال افسردگی اساسی، این یافته که درمان شناختی- رفتاری به شیوهی گروهی، موجب بهبودی افراد مبتلایان به افسردگی اساسی از طریق افزایش خودکارآمدی عمومی و کاهش احساستنهایی میگردد، میتواند مورد استفادهی درمانگران و مشاوران در این گروه از بیماران قرار گیرد. واژههای کلیدی: افسردگی اساسی، خودکارآمدی عمومی، احساس تنهایی
پایان نامه اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی
پایان نامه گرایش : مشاوره و راهنمایی عنوان : اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری کنشی و باورهای فراشناختی معتادین وابسته به مواد افیونی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات پایاننامه کارشناسی ارشد رشته روانشناسی “MA” گرایش مشاوره و راهنمایی موضوع: اثربخشی گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر بر انعطاف پذیری […]
پایان نامه روانشناسی گرایش عمومی: مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی نقش تعدیل کنندگی دوز مصرفی
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه سمنان دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی پایان نامه کارشناسی ارشد رشته روان شناسی گرایش عمومی عنوان: مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی نقش تعدیل کنندگی دوز مصرفی استاد راهنما: دکتر سیاوس طالع […]