پایان نامه درباره فعالیت های تبلیغاتی
پایان نامه بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عادت رسانه ای مخاطبان و تعیین اثربخشی فعالیت های تبلیغاتی شعب بانک رفاه شهر کرمانشاه خرداد ۱۳۹۴ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی […]
پایان نامه تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی فروش دوربین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A( مدیریت دولتی گرایش سیستم های اطلاعاتی عنوان : مطالعه تحلیلی تاثیر عوامل هفت گانه آمیخته بازاریابی (۷p) فروش دوربین مداربسته بر افزایش ارزش ویژه برند ( مطالعه موردی : شرکت ارتباطات الکترونیک ) تابستان ۱۳۹۳ تکه […]
پایان نامه طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تربیت مدرس دانشکده مدیریت و اقتصاد پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت صنعتی طراحی مدلی جهت طبقه بندی مشتریان بانک سامان بهمن ماه ۱۳۹۲ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به […]
پایان نامه تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاداسلامی واحد نراق دانشکده علوم انسانی، گروه مدیریت دولتی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش تحول عنوان: تاثیر هوش هیجانی بر اثر بخشی استراتژی های بازاریابی با رویکرد مطالعه تطبیقی (مدیران و کارمندان بخش بازرگانی کارخانه ایسکرا و سایپا کاشان) بهار ۱۳۹۴ تکه هایی از […]
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A( مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاری اسفند ۱۳۹۳ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل […]
پایان نامه نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق دانشگده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (( M.A )) گرایش : داخلی عنوان: بررسی نقش ترفیعات فروش در فروش یک برند ) مطالعه موردی محصولات شرکت اریکا ( زمستان ۱۳۹۱ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است […]
پایان نامه عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی در نمایندگیهای بیمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت دانشکده مدیریت و حسابداری گروه آموزشی مدیریت پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بیمه بررسی عوامل مؤثر بر تبلیغات شفاهی مثبت در نمایندگیهای بیمه پاسارگاد استان گیلان نیمسال تحصیلی تابستان ۱۳۹۳ تکه هایی از متن […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد دانشکده مدیریت بازرگانی(گرایش داخلی) عنوان : بررسی عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده در خرید اینترنتی با بهره گرفتن از روش گرندد تئوری تابستان ۱۳۹۲ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه […]
پایان نامه ارزیابی مطلوبیت تاثیر گذاری شعار بانک
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت- دولتی- تشکیلات و روش ها ارزیابی مطلوبیت تاثیر گذاری شعار بانک از لحاظ ساختاری و محتوایی بر افکار عمومی مثبت در بانک قوامین بهار ۱۳۹۴ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال […]
پایان نامه اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم انسانی و اجتماعی گروه اقتصاد پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل عنوان فارسی اثرات کیفیت رابطه و خدمات پس از فروش بر وفاداری مشتری در آژانس های مسافرتی نا شهریور ۱۳۹۱ تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
پایان نامه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار دانشکده علوم انسانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A) رشته مدیریت آموزشی عنوان : بررسی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار (مدل سروکوال) اردیبهشت ۱۳۹۳ فهرست مطالب چکیده پژوهش : ل فصل اول : کلیات پژوهش. ۲ مقدمه. ۳ […]
پایان نامه سرمایه اجتماعی درون – برون گروهی در فضای مجازی
پایان نامه رشته علوم اجتماعی – جامعه شناسی واحد گرمسار دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه جامعه شناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد عنوان : بررسی سرمایه اجتماعی درون – برون گروهی در فضای مجازی با تاکید بر دهمین انتخابات ریاست جمهوری زمستان ۱۳۹۰ فهرست مطالب چکیده ۱ ۱-۱ مقدمه ۳ ۲-۱ […]
پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر در بهبود رفتار هواداران ورزشی
پایان نامه رشته تربیت بدنی پایان نامه کارشناسی ارشد شناسایی عوامل مؤثر در بهبود رفتار هواداران ورزشی: مطالعه موردی هواداران لیگ برتر هندبال بهمن ۱۳۹۳ (در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است) چکیده: در عصر حاضر، ورزش به بخش مهمی از زندگی اجتماعی و فرهنگی بسیاری از جوامع دنیا بدل شده […]
پایان نامه تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشگاه پیام نور دانشکده علوم انسانی گروه علمی تربیت بدنی و علوم ورزشی عنوان پایان نامه : تعیین ارتباط بین کیفیت خدمات وارزش ادراک شده با رضایتمندی و وفاداری مشتریان در استخرهای شهر تهران استاد مشاور: دکتر لقمان کشاورز پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته تربیت بدنی […]
پایان نامه تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان
دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر خرید کتب کودک و نوجوان تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل […]