پایان نامه درباره E-CRM
پایان نامه ارائه مدل e-CRM با رویکرد مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
پایان نامه رشته فناوری اطلاعات گرایش : تجارت الکترونیکی عنوان : ارائه مدل e-CRM با رویکرد مهندسی مجدد فرایندهای کسب و کار
پایان نامه تأثیر مولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
پایان نامه رشته مدیریت عنوان : تأثیرمولفه های E-CRM برکیفیت روابط الکترونیک بامشتریان
پایان نامه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی،گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه جهت دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی M.A عنوان : مطالعه تاثیر و کاربرد فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تامین در شرایط رقابتی(مطالعه موردی: مقایسه شرکتهای هواپیمایی ترکیش و ایرانایر در […]
پایان نامه ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد “MA” مدیریت بازرگانی – گرایش بازاریابی عنوان: “ارائه مدلی برای ارزیابی عملکرد مدیریت ارتباط الکترونیکی با مشتری در شعب بانک پارسیان استان قم با بهره گرفتن از کارت امتیازی متوازن” تابستان ۱۳۹۳ تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی نراق دانشکدهی علوم انسانی رساله جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی -گرایش بازاریابی « بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بر حفظ، نگهداری و افزایش وفاداری مشتریان شرکتهای پخش و توزیع»-(مطالعه موردی: شرکت پخش البرز) “Evaluation of Customer Relationship Management Strategy […]
پایان نامه بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳
دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانی پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی موضوع : بررسی نقش فناوری اطلاعات جهت بهبود، ابزاری برای مدیریت ارتباط با مشتری در نمایندگی ایران خودرو کرمانشاه در سال ۱۳۹۳ پاییز ۱۳۹۳ برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )
پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوه پژوهشکده شاخص پژوه گروه مدیریت رساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی عنوان مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان ) ۰۴ / ۱۳۹۴ تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه : (ممکن است هنگام انتقال از […]
پایان نامه مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها
برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما د پژوهشگاه مهندسی بحرانهای طبیعی شاخص پژوه پژوهشکده شاخص پژوه گروه مدیریت رساله دکتری رشته ی مدیریت گرایش منابع انسانی عنوان مدلسازی مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری در کارخانه ها (عوامل رضایت مندی مشتریان )ر سایت درج نمی شود تکه هایی از متن پایان نامه […]
پایان نامه بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
دانلود متن کامل پایان نامه بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان (مطالعه موردی بانکهای خصوصی و دولتی شهر کرمانشاه )
پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر سیستم ارتباط مشتری
دانلود متن کامل پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر سیستم ارتباط مشتری
پایان نامه تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازاریابی عنوان : تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری ( مورد مطالعه نمایندگی های مجاز ایران خودرو استان گیلان)
پایان نامه ارشد : بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان
پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات گرایش : کامپیوتر عنوان : بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان
پایان نامه ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با بهره گرفتن از تکنیک های وب کاوی
پایان نامه رشته مهندسی فناوری اطلاعات عنوان : ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با بهره گرفتن از تکنیک های وب کاوی دانشگاه شیراز دانشکده آموزش های الکترونیکی پایان نامه فناوری اطلاعات (تجارت الکترونیک) عنوان: ارائه روشی نوین برای مدیریت ارتباط با مشتری در حوزه تجارت الکترونیک با بهره […]
پایان نامه ارشد فناوری اطلاعات: بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات